Sista veckan i November
 
Har egentligen inte så mycket att skriva just nu, men känner att jag har lite dåligt samvete för att jag bloggat så lite den senaste tiden. Därför ville jag i alla fall titta in här :-)
Min förhoppning är att jag kommer att blogga mera under denna kommande julmånad. Det finns ju liksom betydligt fler saker att blogga om under julen...
Och nu har vi ju gått in i sista veckan i november, vilket betyder (som jag skrev i mobilbloggen imorse) att det är första december, och Första advent till helgen!
 
Jag blir ofta lite smådeprimerad på hösten, men känner hur jag håller på att komma ur det... och det är julens förtjänst! Jag är verkligen barnsligt förtjust i denna högtid!
Dessutom säger väderprognosen att det kommer snö lagom till helgen, så det kanske blir en snöig första advent! Trots att jag egentligen inte gillar snön så kan jag inte låta bli att känna ett litet glädjerus.
Det föll ett par snöflingor redan när jag slutade idag, och jag kunde inte hjälpa att känna lite grann av den glädjen då.
Därför ska vi nu hålla tummarna för att det inte ändras och blir regn istället till helgen...
Era fantastiska kommentarer!
1

Lika fina bilder som vanligt.
VAD härligt om ni får snö! Underbart. blir lite avis på det.
Precis, nu kommer en härlig tid för oss som gillar att fota.
Inte dumt.
Ha en fin tisdag!

Svar: Tack :-D
Ja, det skulle vara mysigt om prognosen stämmer, så att vi får en vit advent, och julmånad. Dessutom blir det ju alltid lite ljusare när snön kommit...
Ja, december är en fantastisk fotomånad med alla motiv :-D

Hoppas du får en toppentisdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?