Bor du i Piteå?
 
Jag tar en liten paus från Belgienbilderna (publicerar nästa omgång imorgon), och lägger istället upp lite nytagna bilder. Jag vet att det är juldetaljer, men det är bilder från jobbet; och den här veckan är julsakerna framplockade.
Det är nämligen så att det är den s.k. "Patronsöndagen" i Öjebyn på söndag, och det är den helgen Repris börjar sälja julsakerna och sparkar (sparkarna brukar för övrigt ta slut väldigt snabbt, har jag hört).
 
Så är du intresserad av en ny spark eller julsaker billigt har Repris i Öjebyn öppet på söndag mellan 12 och 16. Ett litet tips bara ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?