Day 2 - A first stroll around the Basilica
 
Här kommer del två av bilderna från första dagen. Kommer vara tvungen att dela upp en del dagar på flera inlägg. Bildbomber i all ära, men man kan trots allt inte publicera ALLTFÖR många bilder i samma inlägg...
När jag kommit en bit in i resan finns det en dag där jag kommer vara tvungen att dela upp bilderna på kanske 3-4 olika inlägg... ;-) 
 
Första dagen (kallar det så även om jag kallar resedagen för "Day 1") var vi alltså på studiebesök på praktikplatserna som fanns att välja. Den här dagen hann vi arbeta typ 1½ timme på eftermiddagen innan det var Full dag. Då strosade vi omkring lite grann i vårt närområde. Vårt vandrarhem låg granne med den s.k. Basilikan, kyrkan i Scherpenheuvel.
 
Sedan var det dags för mat, och vår första middag bestod av Pizza ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?