Ett helt år...!
 
Minns ni att jag pratade om bildbomber som skulle komma den här veckan?
Nu börjar de!
Det är nämligen ETT HELT ÅR, precis idag, sedan vi åkte iväg på resan till Belgien!
Det var söndagen den 23 oktober 2011.
Det är ju idag det är ett år sedan även om det i år är tisdag, men när det gäller speciella datum blir det ju så...
 
ETT ÅR!
Helt sjukt vad tiden flyger fram... Jag som tycker det var alldeles nyss som jag packade ner det sista i min svarta resväska med en röd rosett (för att kunna skilja den från mängden på flygplatsen), låste lägenhetsdörren för sista gången på  två veckor och gick mot Stadshotellet där taxin skulle hämta upp oss.
HUR kan det ha gått ETT HELT ÅR sedan dess??
 
Däremot har jag stört mig på att min reseskildring på förra bloggen rann ut i sanden efter första veckans bilder. Därför tänkte jag minnas resan såhär ett år efter genom att göra samma sak på den här bloggen.
En del av er har ju redan sett de första bilderna, men hoppas det går bra ändå. Vill köra resan från början, från avresa till hemresa.
 
Detta inlägg bjuder alltså på bilderna från söndagen den 23 oktober 2011  - The Travel Day.
Next up: Visiting the workplaces.
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?