Fall season
 
Kände idag att jag var så fruktansvärt less att vänta på att det ska sluta regna så att jag kan gå ut och fota. Därför trotsade jag vädret, tog med mig Sir Canon och gick ut i mitt närområde för att knäppa ett par bilder. Kanske skulle det stilla fotosuget lite i alla fall (upplysningsvis blev fotosuget nästan ÄNNU större när jag väl kom mig iväg...)
Nåja, bjuder här på ett urval av dessa bilder i alla fall.
 
Förresten; visserligen är bilderna redigerade, men bilderna på busken med de röd-gul-gröna löven HAR verkligen sådär härligt klara färger i verkligheten! Jag älskar den busken om hösten!
 
Dessutom, på bild 3 ser det ut som om det är klart väder. Men i själva verket är det alldeles övermulet. Så mulet att allting blir grått...
Era fantastiska kommentarer!
1

Det är ju du som har gjort min design. Har du bytt blogg? =)
Ja, det är väldigt störande, speciellt då man har två "stående" bilder som inte behöver större plats än halva.
Kanske blogg.se som har gjort något?!

Svar: Ja, det är jag som bloggade på Pitetjej-bloggen tidigare. Avslutade den i somras och startade den här istället, eftersom jag ville fokusera mer på mina foton än vad den bloggen gjorde.
Ja, visst är det störande att man av någon anledning inte kan lägga in två bilder bredvid varandra längre. Eventuellt kan det vara något på blogg.se. Mina senaste erfarenheter är att det är alltid något med designmallarna som strular efter att de bytt bloggverktyget.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Erica vilka fina bilder!!
Nummer 2 tycker jag är UNDERBAR!! Vilken bild.
Fantastisk!
jag är glad att du blev inspirerad av att plåta trots regnet. Busken är så fin.
Ha en bra tisdag!!!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Ja, när man väl kommer in och ser bilderna i datorn är man glad över att ha kommit sig ut med kameran :-)
Ha en jättebra tisdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Fantastiskt vackra bilder! Jag börjar också vara less på regnandet, och snart är alla fina höstlöv borta... Plus att det blir mörkt så tidigt på kvällarna så jag hinner inte komma mej iväg ut innan det skymmer och sen blir kolsvart. Man får passa på på helgerna - om det bara kunde vara soligt och fint...

Svar: Tack :-D
Ja, regnandet börjar vara oerhört tröttsamt! Och det blir sådär extra frustrerande att bokstavligen se hösten rinna bort framför ögonen och man tvingas bevittna det inifrån istället för att vara ute med kameran...!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?