Något för er att se fram emot nästa vecka...
Bild från några veckor sedan. Bara för att det är så taskigt väder just nu...
 
Har inte så mycket att berätta för tillfället, tyvärr.
Temperaturen ute har blivit aningen varmare, vilket betyder att snöandet övergått i regn, och den snö som lade sig har nu regnat bort.
Men det kan inte bli fint väder. Självklart bara måååste det vara någon typ av nederbörd! ;-P
 
Ikväll har jag suttit och plockat ut 435 bilder, vilka jag tänker visa på bloggen (plus några till som redan var utvalda sedan tidigare). Så ni har rätt massiva bildbomber att se fram emot nästa vecka... Hur låter det?
Ska då även förklara lite närmare varför det blir bildbomber just då, men det kommer även att visa sig :-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?