Nattliga funderingar...
 
 
Jag har funderat på en sak angående det här med internet, bloggar och jobbsökande. Och det här med att arbetsgivare googlar på personer som söker jobb på deras företag. Därför är det ju viktigt att man tänker på vad man skriver och lägger ut på internet, eftersom det kan ligga en rejält i fatet när man söker jobb.
Och självklart ska man tänka sig för! Det finns vissa saker som man INTE publicerar på internet.
Men jag har funderat på var gränsen egentligen går. Vissa saker är ju så självklara, men som sagt; var går gränsen?
 
Provokationsbloggar kan jag tänka mig ofta ligger ute på väldigt tunn is.
Men om jag t.ex. skulle skriva om kritiken till t.ex. Fas 3, skulle det "ligga mig i fatet" vid jobbsökning? Eller räknas det till den vanliga yttrandefriheten? (Btw, jag är inte i Fas 3, utan det var bara ett exempel).
 
Var går gränsen, egentligen?
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?