Novemberutmaningen
 
Kommer ni ihåg att jag tidigare den här månaden lade ut en förfrågan om det fanns intresse för en fotoutmaning i November?
Tänkte att jag skulle prova på att köra en sådan, och har satt ihop lite teman, ett per dag under den kommande månaden.
Tänkte att huvudtanken skulle vara att publicera en bild på varje ämne, då det kan göra att man lägger ner lite extra tanke bakom bilderna. Men naturligtvis är det inte förbjudet att publicera flera bilder (blir säkert så här på min blogg också någon av dagarna ;-))
 
Skriv gärna en kommentar till det här inlägget om du vill vara med. Tänkte att det kunde vara roligare om man har ett litet hum om vilka som är med i utmaningen, då det blir lättare att kolla in andra bidrag.
 
Lycka till!
Era fantastiska kommentarer!
1

Det här temat ska jag nog hoppa på lite ibland...
Lite roligt, Erica. Bra teman har du varje dag också.
Spännande.

Svar: Vad roligt :-D Ska bli spännande att se bilderna :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?