Oinspirerande...
Ni får ursäkta att det inte blev den allra bästa bilden.
Såg när jag laddade in dem i datorn att jag stod i en urkonstig "pose";
axlarna mot väggen och resten av kroppen så långt ifrån som möjligt...
 
Kan ni gissa vad det är för väder idag?
...
Ja, ni gissade garanterat rätt; så jag behöver inte säga något...
För en fotobloggare är verkligen allt detta regnande INTE särskilt inspirerande! Och det blir så svårt att hitta saker att blogga om, då man bloggar med bilder. Och i en etta finns det ju liksom begränsat med saker att fota. Efter ett tag känns det som om man fotat allting flera gånger om.
 
Jag vet att det varit en enda klagolåt på min blogg den senaste tiden, men det är helt enkelt på grund av vädret. Jag lovar verkligen att bättra mig.
Och det är ju i alla fall bara några månader kvar till jul :-)  Och i år blir första julen tillsammans med min älskade Sir Canon! DET är verkligen något att se fram emot :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag förstår din klagolåt, vi har samma väder - så trist när helgen ännu en gång har regnat bort :-(. Jag vill också ut och fota!

Svar: Ja, lite av en klagolåt har det verkligen varit på min blogg ett tag... ;-)
Ja, vi har verkligen inte haft något väder att hurra för i år. Riktigt opassande för alla oss fotointresserade. Vi får hålla tummarna att regnandet snart upphör, och att 2013 blir ett betydligt bättre år på den fronten!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Nejmen ni har ju urtrist väder nu. Förstår att du är less. Det lockar ju inte precis ut den inre fotografen då det bara regnar ute...
SUCK...
Hoppas det vänder snart.

Svar: Ja, vädret hittills i år har verkligen varit oinspirerande för oss Fotointresserade. Skulle vara så roligt om vi i alla fall fick någon vecka med bra väder nu; men kruxet är bara att näst intill alla löv hunnit ramla av vid det här laget. Och i veckan/kommande vecka finns det tydligen risk för snö, enligt väderprognosen...
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?