A day in Haparanda
 
On Saturday, we went to Haparanda and IKEA. It was a long time ago, but we have 16-17 mil (around 160-170 kilometers) to the nearest IKEA store; in Haparanda.
Era fantastiska kommentarer!
1

Otroligt snygga färger och skärpa med din kamera. WOW.
IKEA är kul.
Det ser nästan ut som om du dricker rödvin till maten ;)
Antar att det INTE är det :-)

Svar: TACK! Jag använde mitt 50mm f/1.4-objektiv, vilket är helt underbart :-D Ja, det är roligt med en IKEA-resa lite då och då. Hade mer än gärna bott i en stad där det fanns en sådan butik :-)

Hihi, min syster tyckte också det såg ut som vin i glaset ;-)
Men det är bara vanlig Cola :-)
Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?