I haven´t forgot Gallery Friday...
God morgon på er!
Någon mer som hunnit tvinga sig ut ur sängen, eller ligger ni och slumrar gott vid den här tiden?
Själv har jag precis kommit till jobbet, men skriver bara det här lite snabbt. Tänkte bara meddela att jag inte glömt bort Galleri Fredag, även om mitt bidrag är senare än vanligt (har ju publicerat de tidigare runt midnatt). Men jag var borta igår kväll och när jag kom hem somnade jag i princip direkt.
Och även idag ska jag bort så fort jag kommer från jobbet. Men jag lovar att mitt bidrag kommer upp någon gång under helgen.
Känner mig ju så taggad på just Galleri Fredag att jag inte vill missa något tema. Sedan det började har jag faktiskt sett fram emot fredagarna på ett annat sätt än de sista Show&Tell jag var med på. Det kände som att det var lite mer stress att hitta på något bra till det, men just det här känns betydligt bättre!
 
Nåja, nu ska jag inte babbla på alltför mycket.
Skulle ju bara logga in här för att meddela att mitt bidrag kommer upp på bloggen, men lite senare än vanligt. Kommer även att gå in och kolla på er andras bidrag, men även det blir tyvärr lite senare.
 
Vi hörs!
Era fantastiska kommentarer!
1

Det är lugnt. Show and Tell höll på att självdö, och det blev tråkigt i dess gamla form. Det tror jag alla kände..
Det här ÄR mkr roligare. Kanske framförallt eftersom nästan alla är fotonördar.
Ser fram emot ditt inlägg sen, HA en bra dag!!

Svar: Ja, Show&Tell sjöng lite grann "på sista versen". En förnyelse var precis vad som behövdes! Och att fokusera på foto passar verkligen som hand i handske :-D
Ja, mitt inlägg kommer upp så snart som möjligt under helgen.
Ha en jättebra fortsatt fredag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Ser fram emot ditt bidrag till veckans tema - är helt övertygad om att du kommer att bjuda på superfina foton!=)

Svar: Tack! Vad glad jag blir av att läsa din kommentar :-D
Jag ska kolla in er andras bidrag också i helgen, så fort jag får tid :-)
Hoppas du får en jättebra helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?