Nature prepares for fall
 
A few pictures I took at the same day as the pictures to my Gallery Friday-post.
Era fantastiska kommentarer!
1

Vackra!!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vackert. September är så fint!

Svar: Tack! :-D Ja, även om jag inte är överdrivet förtjust i hösten så ÄR det en vacker årstid :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Tack för att du kikade förbi. Dina bilder är också helt underbara, de får mig att vilja hinna fota merare.
Ha en bra dag
Jenny

Svar: Tack :-D Hoppas du får en bra fortsatt söndag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Fina bilder, Erica. SOM alltid!
Otroligt vackra färger.
Rönnbären...Är rädd att det blir en stäng vinter iår.
Ha det så gott!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Angående rönnbär så har jag däremot hört att det brukade sägas att det skulle bli en mildare vinter om det var mycket bär, och en hård vinter om det var lite bär. Något om att naturen "inte orkar bära både och; mycket bär och hård vinter"...
Ha det jättebra!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?