En hemlighet
Jag har inte ett fullgjort slutbetyg från gymnasiet.
Då jag aldrig tyckt om/haft svårt för ämnet NO, så hade jag problem med Naturkunskap A;
vilket i sin tur resulterade i att jag struntade i ämnet efter ett tag.
Det, i sin tur, resulterade i "streck" i den kursen, vilket gjorde att jag i slutänden fick ett
"samlat betygsdokument" istället för ett slutbetyg.
I resten av betyget samsas ett gäng IG:n och G:n, då jag var väldigt skoltrött efter 9 år i skolan.
 
 
 
Kunde inte låta bli att hitta på något till första april. Kom inte på något förra året, och jag vet att det här inte heller är det roligaste. Men det var det enda jag kunde komma på ;-)
Detta inlägg är alltså ett aprilskämt.
Det enda som faktiskt är sant i texten är att jag tyckte NO var otroligt tråkigt (med undantag för biologi ibland). Annars så är resten långt ifrån sanningen!
Gymnasiet var de tre bästa skolåren i mitt liv!
Gick ut med ett säkert Slutbetyg, där jag hade typ VG i snitt (något MVG, några G samt resten VG).
Inga streck, inga IG:n samt en skyhög närvaro.
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?