Hortlax kyrka
 
Under dagens hitta-bra-fotoplatser-runda fotade jag även några bilder av Hortlax kyrka.
De bilderna jag har av den är rätt gamla, så jag tänkte att det kunde vara roligt med några nya. Sådant är alltid roligt att jämföra sedan.
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka vackra bilder, Erica. SÅ jättefina.
Det syns att det börjar våras hos er nu.
Här har vi gått från kyla till värme på en femöring.
HAHA.
Känns underligt.
Tycker att kyrkan i Hortlax är jättefint.
Ha en fin dag

Svar: Tack :-D
Ja, trots snön så börjar man verkligen känna våren i luften! Men det är fortfarande lite för mycket snö kvar för min smak (som sagt så bor jag förmodligen på fel ställe i världen ;-))

Vad härligt att ni fått värme! Hoppas det inte är länge tills den kommer till oss också :-) Jag skulle inte ha något emot att den riktiga våren kom lite tidigare i år, istället för att vänta till i maj, som den brukar.

Ja, Hortlax har verkligen en vacker kyrka. Är lite nyfiken på hur den ser ut inuti nu också, då den varit under renovering invändigt (totalrenovering!) de senaste typ 1-2 åren... Däremot kommer just den kyrkan att vara, för mig, evigt förknippad med examen/skolavslutningar; då det i princip är enda gångerna vi var i kyrkan ;-)

Ha en fin dag/vecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vilken vacker kyrka!

Svar: Ja, visst har Hortlax en vacker kyrka :-)
Tack för din kommentar, och välkommen tillbaka :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Du är duktig på bloggdesign, kan du inte visa dina tidigare bloggdesigner? Tycker det är roligt att se :) Jag har inte följt din blogg så länge, sedan januari 2013.

Svar: Hej! Vad roligt att du följer min blogg :-D Det är alltid roligt att se personerna bakom statistiken :-)
Och tack för tipset om blogginlägg! Har funderat lite svagt på att samla ihop mina designer genom tiderna (från min första blogg, min första Photoshopdesign och så fram tills nu), så det kan hända att det kommer ett sådant inlägg inom den närmaste framtiden ;-)

Ha en riktig toppendag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Fina bilder!!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Hej!
De tre vinnarna i min fototävling kommer upp på bloggen klockan 20.00 ikväll!

Kram!

Svar: Kul :-) Då ska jag hålla utkik :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

gah den fjärde bilden är jättefin!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Välkommen till min blogg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Fina bilder! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Grymt fina bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?