Nattkreativitet
 
Hur kommer det sig att kreativiteten alltid är som starkast när natten närmar sig? Det blir ju så svårt att koppla av för att lägga sig och sova när huvudet är fullt av kreativa tankar.
Jag har i och för sig inga sömnsvårigheter i normala fall (möjligtvis skulle det vara svårigheter att vakna upp från sömnen), men någon gång ibland har jag lite extra svårt att komma mig isäng. Och det är just av den kreativa anledningen.
 
Jag kan ha stillestånd i hjärnan och sakna inspiration under en hel dag, men när det börjar närma sig sovdags börjar härnan arbeta för högtryckt och plocka upp all möjlig inspiration.
Era fantastiska kommentarer!
1

SV: Ja jag tänkte det sen förra februari, och nu blev det av :D

Svar: Vad roligt :-) Jag har nästan ingenting på mina väggar just nu, så en fotovägg skulle passa perfekt här också! Måste nog ta mig i kragen och framkalla lite bilder snart :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

SV: Tack för tipset, det ska jag absolut prova.
Kram

Svar: Varsågod :-) Ja, det är ett tankesätt som fungerat riktigt bra för mig sedan jag gick den kursen.
Ha en bra torsdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vilken film bild :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Känner igen det där, jag får också massa bra idéer på kvällen! ):

Svar: Vad skönt att det finns fler som känner igen sig :-) Inspirationen kommer alltid på kvällen, jobbigt nog när man egentligen borde sova... Jag måste bli bättre på att komma ihåg att skriva ner dem :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Tack! :)

6

tack så mycket

7

allt bra?
snälla klicka gilla på min son dennis bild och hjälp honom vinna tävlingen skulle bli super glad kraaaam
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1&theater

Svar: Ja, bara fint :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Skriv ner alla idéer vettja! :)

Svar: Ja, det är en bra idé :-) Brukar ibland komma ihåg att skriva ner t.ex. bloggidéer för att ha när jag känner mig inspirationslös, men oftast så glömmer jag oftast bort att skriva ner det ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?