Ny vecka, nya möjligheter
 
Hej på er denna måndag!
Börjar denna nya vecka med att bjuda på några fler av bilderna från gårdagens långpromenad. Det roligaste var att jag inte ens frös om fingrarna under större delen av fototuren! Lite grann i slutet, men det är trots allt bara början av våren ännu.
 
Nu ska vi se vad vecka 17 har att erbjuda :-)
Har ni något kul inplanerat?
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka vackra bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

vad duktig du är! stämningsfulla bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

vilka mysiga bilder! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Vilka fina bilder, Erica.
Så kul med kameraprommis.
Glad att du knappt frös :-)
Gillar gungbilderna, de är jättefina.
Ser fram emot fler bildbomber.

Svar: Tack! :-D
Ja, det var roligt att det var stor-Canon som fick följa med på min 3-timmarspromenad (eller så blev det 3 timmar just för att Canon fick följa med ;-)) Ja, det är verkligen underbart att man kan vara ute mer än 15 minuter nu för tiden utan att förfrysa fingrarna :-D

Hoppas du haft en fin måndag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) och tack så mycket & detsamma! Dina bilder är otroligt fina :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Jättefina bilder! Va duktig du är! =)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Välkommen hit :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

fina biler :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Fina bilder :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?