Vårdike och den gula cykeln
 
Dessa bilder blev de sista jag fotade idag innan jag åkte hem. Kan meddela att fingrarna var väldigt stelfrusna!
Brun natur och mulet väder går rätt bra ihop, upptäckte jag. Men mina fingrar höll inte med. De längtar till sommaren och tjugo grader varmt...
 
Psst, ett litet tips bara... utmana inte ödet om ni ska fota vårdiken fyllda med vatten ;-) Höll nästan på att ramla i vattnet i min iver efter motiv och olika vinklar.
Era fantastiska kommentarer!
1

Jättehärliga bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hej,

du som är fotointresserad, jag tänkte tipsa om Emma Svenssons blogg på ELLE!

Hon bloggar om att vara frilansfotograf, fotograferar för några av de
största tidningarna, startade Rockfoto, bilder, fototips, behind the
scenes och annat.

Mycket inspiration, tror du kommer gilla!

www.rockfotoemma.elle.se

Ha en fin dag!

Svar: Hej, och tack för tipset! Ska kolla in den bloggen :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

jag älskar cykelskyltar!

Svar: Ja, de är riktigt roliga att fota då det alltid (oftast) är gamla cyklar som är typ rostiga, saknar något t.ex. sadel o.s.v. :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?