Att kunna redigera utan platsbrist!
 
Som ni läste för några blogginlägg sedan så hade min nya externa hårddisk äntligen kommit. Och nu har jag fört över bilder på den, så ingen av hårddiskarna är längre på bristningsgränsen; vilket innebär att jag faktiskt kan börja om att redigera utan att tänka på att jag hela tiden måste spara plats ( =kan spara högupplöst igen ) !!
Det är verkligen underbart!
 
Vad jag egentligen ville få ut av detta inlägg har jag ingen aning om...
Ville nog mest bara skrika ut hur lycklig jag är över att ha en massa ny plats att lägga mina fotade OCH redigerade bilder på :-D
HEJ PHOTOSHOP!!!
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?