Det här är sista gången. Jag lovar!
 
Jag vet att ni förmodligen är trötta på dessa jobbiga bloggpoänginlägg från min sida. Men jag lovar att efter det här så kommer ni att få slippa dem!
 
När jag loggade in på bloggen imorse såg jag att jag ÄNTLIGEN kommit över 12000 poäng! Bara 500 poäng kvar tills jag faktiskt kan köpa en primetimevisning (mellan kl. 20 och 21)! Det var nog värt att vänta den där extra tiden ändå, istället för att köpa en tidigare under kvällen (alt. eftermiddagen).
MEN det har dock tagit ett halvår(!) att få ihop till denna tiden, så frågan är om det verkligen är helt och hållet värt det? Om det är värt att dras med den fula reklambannern högst upp på bloggen bara för att kunna köpa 20 minuter under primetime en gång i halvåret...?
Känns lite grann som det trots allt är nog med reklamen under första och andra blogginlägget, sedan mitt promedlemskap gick ut (har inte råd att förnya det riktigt ännu).
Jag avskyr ju när bloggar har så mycket reklam att den tar över själva bloggen. Då man nästan har svårt att hitta inläggen för all reklam...
 
Nåja, nu har jag som sagt snart samlat ihop tillräckligt med poäng!
Det enda som faktiskt känns lite jobbigt är att när de tjugo minuterna har gått så kommer jag att vara tillbaka på noll igen...
 
Och återigen; jag VEEET att det inte är statistiken som räknas! Jag VEEET att man inte ska stirra sig blind på den! Jag ÄR faktiskt tacksam över den läsarskara jag har (ni är bäst) :-D
MEN anledningen till att jag från början startade en fotoblogg var ju trots allt för att bland annat få (konstruktiv) kritik på mina bilder, för att kunna utvecklas och bli bättre i mitt fotograferande. För det är ju faktiskt så att det brukar vara lättare att se med utomstående ögon. Och vet man inte vad man ska förbättra så står man ju faktiskt bara och stampar på samma ställe...
Så för en kreativ blogg KÄNNS faktiskt statistiken ganska viktig.
 
Okej, från och med... NU ska ni slippa läsa mer om mina bloggpoäng ;-D
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?