God morgon måndag vecka 33!
Fil med blåbär till frukost de senaste dagarna.
Fick nyplockade blåbär när jag var hos mormor och morfar förra veckan.
 
Och så har vi lagt ytterligare en helg till handlingarna.
Måndag igen, och alltså ny vecka.
Av någon anledning känns det som om det är "kort" vecka den här veckan, även om det inte är det.
I och för sig jobbar jag ju inte för tillfället, men jag brukar ändå se så på veckorna. Det tog till och med ett ganska bra tag efter att jag slutat skolan innan jag slutade "se på veckorna" efter deras nummer. På den tiden var det ju typ "vi har prov i ... torsdag vecka 42" istället för att säga datumet.
Och numera har jag knappt en aning om vilken vecka det är, utan "ser dagarna" som datum ;-)
 
Vad kommer denna vecka att bjuda på då?
Tja, ingen som helst aning, men hoppas på något roligt. Har ni några planer?
Eller har ni kanske börjat om att jobba?
 
Då jag fortfarande inte har så mycket idéer till bloggmaterial så tänkte jag också passa på att fråga er om det är något speciellt ni skulle vilja se i min blogg?
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilken lyx med färska blåbär :)
Jag är riktigt nöjd med dina inlägg, jag blir alltid lika glad och tagen av dina vackra, fantastiska fotografier ♥

Svar: Ja, det är verkligen lyx! Och några dagar senare, när de blåbären var slut, så fick jag en burk av mamma; som hon varit och plockat. Känner mig väldigt privilegiad då både mamma, mormor och morfar tycker om att plocka bär ;-)
Vad roligt att du gillar mina blogginlägg och foton. Har tyvärr blivit lite dåligt med det sistnämnda den senaste tiden (eller både och i och för sig). Men förhoppningsvis kommer blogginspirationen tillbaka snart, då bloggarnas "hösttermin" drar igång och de allra flesta kommer tillbaka till bloggvärlden :-) Det brukar ju allmänt vara väldigt dött i den världen under sommaren ;-)

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Allt bra?
Kika gärna in hos mig har lite tävlingar igång. Kram

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Välkommen hit, och varmt välkommen tillbaka :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?