Hösten är på ingående
 
Usch! Nu kan man säga att hösten i princip är här.
Jag är inte redo. Jag blir ALDRIG redo för just hösten! Visst; det är mysigt och allt det och det är trevligt att fota. Men jag är och förblir en vår -och sommarmänniska. Jag hatar mörkret och kylan och skulle inte ha något emot att lämna det ungefär vid den här tiden på året. Bara flytta iväg och komma tillbaka lagom till maj...
 
Nåja. Det är som det är.
Anledningen till det här inlägget var egentligen att jag skulle bjuda på några färska bilder. Det har ju blivit rätt dåligt med det den senaste tiden... ;-)
Försökte mig på att redigera lite annorlunda den här gången, med lite andra färgfilter och så. Vet inte riktigt vad jag tycker än, men jag måste kanske ge det lite mer tid :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag är som du! Vår- och sommarmänniska! Jag fasar för hösten. Kyligare väder kan jag stå ut med, men mörkret tar kål på mej. Deprimerande.

När kommer september månads teman för Galleri Fredag? :-)

Svar: Håller med till 110%! Mörkret är absolut VÄRST! Jag överlever knappt under mörkaste vintern, då det ju är ljust typ tre timmar per dag (om det är fint väder)...
Jag tänkte publicera septembertemana ungefär i samband med månadsskiftet, så det blir imorgon eller på måndag :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vilka fina bilder du tagit :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Varmt välkommen till min blogg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vilka. Fina. Bilder. Du tar! :o

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D Välkommen hit till min blogg och varmt välkommen tillbaka :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?