Min första fotoutställning!
 
Några dagar kvar...
På måndag (den 2:a september) börjar min allra första fotoutställning! Om man räknar bort den vi hade på fotokursen förra året alltså; men det här blir min första där det bara är jag som visar bilder.
Det känns så roligt att få möjligheten att visa upp mina bilder i något annat forum än bloggen/internet. Att få framkalla bilder för att sedan hänga upp dem för allmän beskådan.
Lite nervöst. Men roligt.
 
Nu tror jag ju att de flesta av mina följare/läsare bor långt borta, men annars så är platsen för min första fotoutställning Hortlax bibliotek, och utställningen kommer att sitta uppe under September månad.
Välkomna dit om ni har vägarna förbi :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad kul! Om jag bott närmare hade jag definitivt kommit och tittat!

Svar: Ja, det ska verkligen bli jätteroligt! Och lite nervöst ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vad roligt med utställning!
Jag hittade ett bra tips för porträttfotografering häromdagen. Tänkte på dig, tips är ju alltid bra:
https://www.youtube.com/watch?v=Qe3oJnFtA_k

Svar: Ja, det känns jätteroligt att ha fått möjligheten att ställa ut mina bilder. Roligt, men lite nervöst och en lite konstig känsla samtidigt :-)
TACK för tipset om YouTube-videon! Alltid roligt med tips, och detta var ett jättebra sådant!! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?