Most Likes @ Pitetjej instagram (July)
 
När jag skrev mitt inlägg om bloggtorka trots blogglust så fick jag en fin idé av Nilla på tankebubblor.blogg.se; att lägga in de mest gillade bilderna på min instagram under sommaren :-D
Idén var fyra bilder, men då det var så många av mina som hade lika många "likes" så fick det bli 9st. istället ;-)
 
I sommar har jag inte varit så aktiv på instagram som jag hade tänkt, men det har ändå blivit i alla fall några bilder (och några videor).
Jag har fortfarande lite svårt angående det här att fota med mobilkamera. Även om iPhonen tar väldigt bra bilder så är jag nog vid det här laget så "fotoskadad" att jag typ måååste använda Mark... ;-) 
Nåja, jag tänkte i alla fall fortsätta hålla detta igång; då det trots allt ÄR väldigt skönt att fotografera någon gång då och då HELT utan att tänka så mycket på inställningar och sådant. Liksom bara "titta-och-tryck"-varianten.
 
Min favorit av bilderna i detta inlägg måste jag nog ändå säga är bilden från Gläntan (längst ner till höger). Bara för att det var en sådan fantastiskt underbar dag! Vågar nog nästan påstå att det var sommarens finaste dag! I alla fall en av dem :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Gläntan ser ut som ett fint ställe! Instagram har sin tjusning och bloggen sin. Jag gillar bäst att följa dem som lägger upp spontana mobilbilder på Instagram. Det andra kan man ta på bloggen. Kul att jag kunde ge dig en blogg-idé! Ha en fin helg!

Svar: Ja, Gläntan är verkligen ett smultronställe här i Piteå :-D
Håller med angående instagram och bloggen. Tanken med instagram är ju egentligen just spontana "right now"-bilder. Och för resten finns bloggen, som du skriver :-)

Hoppas du får en riktigt fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?