365 foton 2014


Nu närmar sig 2014 med stormsteg! Det är endast TVÅ veckor kvar av det här året!
Jag ska inte ens börja med hur underligt det känns.
I början av 2013 hoppade jag på fotoutmaningen "365 foton 2013", alltså en bild per dag under ett helt år. Jag vet att utmaningen varit igång några år, och har alltid varit nyfiken på att prova. Och i början gick det bra, men efter ett tag rann det tyvärr ut i sanden med mitt deltagande. Och till slut hade det gått så pass lång tid att jag inte skulle kunna ta igen de dagar jag missat.
Lade därför mitt deltagande på is och tänkte att jag skulle hoppa på det igen nästa år; det var ju trots allt lääänge tills dess... Och nu är vi där!

Jag har gjort en "underblogg" till den här, där jag tänkte publicera bidragen till det temat. Hoppas verkligen att det går bättre under 2014! Temana känns lovande i alla fall :-)
Klicka på bilden i detta inlägg, eller på den här länken för att komma till den bloggen.
Ni kan även klicka här för att komma till temats hemsida (om ni vill se info, teman eller kanske anmäla er...)
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag ska vara med även nästa år och även jag har gjort en blogg endast för ändamålet. Här kommer min länk till den: http://ulliso.se/365/

Svar: Vad roligt att du också ska vara med :-D Såg att du deltagit det här året också, och jag är verkligen imponerad över er som lyckas fullfölja temat hela året!
Själv brukar jag tyvärr vara dålig på sådant, men hoppas på att 2014 blir annorlunda! Jag ska verkligen försöka vara aktiv i mitt deltagande under det kommande året :-)

Hoppas du haft en fin julafton!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?