Christmasdesign 2013
 
NU har jag ÄNTLIGEN blivit klar med årets juldesign till bloggen!
I år har det verkligen inte varit lätt. Dels har jag inte haft en susning om hur jag ville ha designen, vilket resulterat i att jag gjort om den... tja, ett x antal gånger ;-) Och bakom denna ligger det också en hel del tid bakom; liksom "blod, svett och tårar" (för att vara lite extra dramatisk ;-))
 
Däremot skulle jag gärna önska att ni skriver om ni kan se designen som den ser ut på bilden, bland annat om ni ser YouTube-klippen högst upp. För om de inte syns i alla webbläsare så blir det bättre om jag plockar bort dem.
 
Och jag vet att det är en väldigt "plottrig" design, men är det jul så är det! Fullt ut eller ingenting alls ;-D Eller vad säger ni, vänner?
 
Vad tycker ni om juldesign 2013?
Era fantastiska kommentarer!
1

Den är jätte fin :) (Den ser ut som på bilden)

Svar: Tack :-D
Vad skönt att den ser ut som den ska :-) Jag håller tummarna att den gör det för alla :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jättefint. Ser ut som på bilden på min webbläsare också.
Snyggt.
Skulle önska du kunde jula till min blogg också :-)
Ja, verkligen KUL och festligt att vi bägge har våra Kosta Boda skålar till att ha clementiner i!!
HIHI!!!

Svar: Tack :-D
Vad skönt att designen ser ut som den ska även hos andra :-) Tror aldrig jag lagt ner så mycket tid på en juldesign tidigare, men hade vissa idéer som jag inte riktigt fick till från början... Men envisheten segrade till sist ;-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Juldesignen är supermysig, gillar skarpt! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar designen :-D
Så mycket som jag älskar julen så måste ju även bloggen få lite julpynt :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

U.N.D.E.R.B.A.R design! Love love love!!

Svar: TACK! Vad roligt att du gillar juldesignen :-D
Tänkte att jag är ju så barnsligt förtjust i julen, så då måste ju också bloggen få sig lite juldekoration :-)

Hoppas du får en fin dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?