En fråga om att ladda upp zipfiler
Som ni vet gillar jag inte sådana här inlägg. Bildlösa. Men nu är jag tvungen att göra ett litet undantag.
Har funderat på om jag skulle göra några gratisdesigner (kan ju vara smart då jag gjort min egen design, men att det fortfarande kliar i designfingrarna) och göra dem tillgängliga för nedladdning här på bloggen.
 
Kruxet är bara att jag inte vet hur man laddar upp och gör en zipfil tillgänglig för nedladdning.
Någon som vet? Måste man ha en egen server/webbhotell för att kunna ladda upp sådana saker? Eller finns det någon sida där man kan göra det?
 
Jag skulle bli så tacksam om det finns någon där ute som kan hjälpa mig att svara på den här frågan.
Även om svaret är att det krävs en egen server, men då vet jag i alla fall det och kan sluta leta i blindo ;-)
 
 
UPDATE: Fick precis en kommentar av Johanna om en sida där man kan ladda upp filer (precis som jag frågat efter). Gick in, testade och det fungerar :-D  Underbart!!! TACK!
Era fantastiska kommentarer!
1

Du kan ladda upp filer på mediafire.com. Skaffa bara en inloggning och ladda upp. Det är jättelätt :)

Svar: Åh, TACK, TACK, TACK! Jag har letat hela kvällen utan att hitta något, och hade i princip gett upp hoppet när jag skrev det här inlägget... Trodde jag skulle vara tvungen vänta tills jag kunde skaffa en egen domän.
Så du anar inte hur GLAD jag blev över din kommentar :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Och roligt att du blev glad för luckan förresten :D

Och tack!!

Svar: Ja, det var verkligen jätteroligt :-D TACK igen :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Måste vara kul kunna göra sin egen design :)

Svar: Ja, jag är väldigt tacksam över att kunna skapa mina egna designer :-) Det var det första jag visste när jag bytte till blogg.se; att jag inte ville ha någon av de fula standardmallarna. Så jag valde en av dem och gav mig den på att jag skulle lära mig koderna ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Kil kunna göra egna designs :)

5

*kul

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?