Fotoåret 2013
 
Som sagt; nu är 2013 snart slut och ett nytt år står i startgroparna. Nytt år, nya möjligheter; brukar man ju säga ;-) Inför varje nyår tycker jag alltid det känns som om allt är möjligt. Som om det kommande året är det som kommer att bli annorlunda. Sedan står man och tänker samma sak ett år senare ;-P
 
Nåja, det var inte det detta inlägget skulle handla om.
Jag tänkte bjuda på en bildbomb för att sammanfatta Fotoåret 2013. Samla en del av de bilder jag fotat under 2013.
Hoppas ni vill hänga med :-) Varning för massiv bildbomb ;-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Kanonfina bilder! Du är så duktig!

Svar: Tack för dina ord :-D Vad glad jag blir :-D


Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

fina bilder =)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vilken fin bomb!! OCH ja, du är verkligen duktig med din kamera. Inget snack om den saken.
Hoppas att du får ännu mer fotoinspo under 2014!! jag vet ju att du säger att du fotat dåligt nu under hösten.
Jättefina foton i detta inlägg iaf. Nu ska jag titta på dem igen.

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
Ja, jag hoppas verkligen att fotoinspirationen återkommer under 2014. Jag har saknat fotograferingen då det blivit så sällan de senaste månaderna. Men jag har anmält mig till årets upplaga av 365 foton (2014), så jag har 365 teman att använda mig av :-)

Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ida
4

Va fina bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Fina bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Jätte fina bilder du tar!!:)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Super fina bilder!

8

Super fina bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

blir så otroligt inspirerad för du är verkligen så duktig med kameran och dina bilder är verkligen perfecto! :)

Svar: TACK! Vad glad jag blir över dina ord :-D Vad roligt att du gillar mina bilder :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

10

Wow så otroligt vackra bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

11

Å så fina foton, vad duktig du är! :D

Svar: Tack! Vad glad jag blir :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

12

vilka underbara bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

13

Vilka fina och härliga bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

14

Underbara bilder :-)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

15

jätte fina bilder!!!!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

16

åh vilka fina bilder! gillar inlägget skarpt!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?