Ha en mysig 2:a advent!
 
Så var det (redan) andra advent. Halvvägs genom ljusstaken...
Passade på att tända andra ljuset samt knäppa några bilder nu när jag ändå är vaken den här tiden (när det fortfarande är mörkt).
Men det blir nog, eventuellt, att lägga mig och vila en stund. Har skjutsat till Kallax tidigt imorse (nej då, jag är ju iiiiiiiinte avis... ;-)) och tänkte lägga mig en stund när jag kom hem. Men så kom jag som sagt på att jag skulle passa på att tända adventsljuset medans det fortfarande är mörkt ute. Mysfaktorn blir ju så mycket större då!
 
Hoppas ni får en fin andra advent!
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka fina julbilder =)

Svar: Tack :-D Hoppas du får en mysig andra advent!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

mysiga bilder! :)

Svar: Tack :-D Hoppas du får en mysig andra advent!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Grymt fina bilder :D

Svar: Tack :-D Hoppas du får en mysig andra advent!
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

ååå så fina bilder! Älskar stämmningen du fått fram :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Hoppas du får en mysig andra advent!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Superfina och juliga bilder, Erica. Nej, jag fattar inte att det är andra advent redan. GALET.

Svar: Tack :-D Ja, det känns verkligen helt sjukt att vi redan passerat andra advent! December går alldeles för snabbt!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Tack du ^^ Och det samma ;)

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?