500px
 
I en av dagens kommentarer fick jag ett tips på en fotosida, vilken jag gick in på för att se vad det var för något. Och jag bara måste tipsa om den sidan!
Kanske vet ni redan om den? Att det bara är jag som är seg? Men om ni inte varit in på den sidan tidigare så rekommenderar jag det starkt!
 
Sidan heter 500px och man kan både kolla in andras bilder samt registrera sig och ladda upp sina egna bilder.
 
Och jag blir makalöst imponerad över VILKA BILDER en del människor skapar!
En del av bilderna på denna sidan är absolute BREATHTAKING!! 
 
Här är några exempel på bilder som jag hittade där.
Är det inte så att man bara tappar andan!?!
Se bara på macrobilden med rosorna i vattendropparna...
Era fantastiska kommentarer!
1

OMG!!! Jag slänger mig i väggen. Jag kan inte tävla med de där bilderna. Heregud, det är ju konstverk.
Vilka otroliga foton folk tar.
Vilken webbsida!!
Erica, gå med där!! GÖR det!!
WOW!!

Svar: Ja, visst är bilderna helt fantastiska!! Vissa av dem kan jag sitta och bara titta på hur länge som helst...
Jag har registrerat en användare på den sidan nu ikväll (http://500px.com/Pitetjej), så vi ska se hur det går :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?