Clever Cookies
 
Som jag skrev tidigare så har det inte blivit så mycket fotograferande den senaste tiden. Vet inte riktigt varför, men jag har helt enkelt inte haft någon direkt inspiration.
Men för att inte bloggen ska gapa alltför tom så får det bli några snabbfotade bilder från i helgen. Var in en sväng på Hemmakväll, och såg att det kommit ut några nya smaker på Ben&Jerry-glass. Och Nicke Nyfiken som ni vet att jag är så var jag liksom tvungen att prova ;-)
 
Det har tydligen kommit fyra nya smaker, men som tur är (ska jag väl säga) så är två av smakerna med jordnötssmör, vilket är bland det äckligaste jag vet. Därför återstår det bara en ny smak att prova, efter denna ;-)
 
Ursäkta det meningslösa babblet.
Era fantastiska kommentarer!
1

Aha, den där har jag inte provat.
Säkert god.
HAHA, du gillar inte jordnötssmör. Det är en vanlig ingrediens i amerikansk glass.
Tur att det finns sorter utan också.
En av mina favvisglassar är cookie dough, love it!!
Ha en bra dag!!

Svar: Ja, när jag ser nya smaker blir jag för nyfiken för att inte prova dem ;-) Den här var god, men tror inte det kommer vara något jag väljer framför andra i framtiden.
Nej, jordnötssmör är inte min favorit. Smakade det en gång, och inte igen! Ja, det är tur det finns sorter utan den ingrediensen :-) Cookie dough är en av mina favoriter också. Men ännu mer gillar jag t.ex. Baked alaska och Core Berry white.
Men då det ju är "lyxglass" blir det inte alltför ofta ;-)

Hoppas du får en bra dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

SV: ååå jag vill verkligen prova den smaken, haha! Vilka vackra bilder du tog på glassen, och vilken fin blogg du har !: D

Svar: Tack :-D Ja, det är alltid roligt med nyheter :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?