Galleri Mars och lite om äldre teman
 
När det gäller Galleri Fredag så är nu Februari slut (eller i alla fall fredagarna i Februari), och jag vill tacka Annika för hennes fina teman denna månad!
Nästa månad, alltså Mars, är det min tur.
 
Men innan jag går över till vilka teman jag valt så tänkte jag bara skriva lite angående tidigare teman. Vet inte om någon redan börjat på en sådan här lista? Men igår satte jag ihop en lista på tidigare teman, som den vi hade på Show&Tell-tiden.
Jag kommer fortsätta att fylla på den månad efter månad, men tänkte höra om någon är intresserad av att den skulle "vandra runt" när man lämnar över värdinneskapet?
Att man bara fyller i sina teman längst ner, så är det lätt för alla att se vilka teman som varit uppe "på tapeten". Och det är lättare för nya deltagare att se vilka teman som varit...
Vad tror ni om detta?
 
 
Och här kommer alltså mina teman för fredagarna under den kommande månaden.
Har gjort mitt bästa för att tänka så fotovänligt som möjligt. Hoppas ni gillar dem :-)
 
GALLERI FREDAG, (MARS)
 
  1:a — Fredagskänsla
 
  8:e — Magi
 
15:e — Ur en annan synvinkel
 
22:a — Abstrakt
 
29:e — Kommunikation
 
Lycka till!
Era fantastiska kommentarer!
1

Hej
Vi är tre tjejer som eventullt tänkt att dra ihop en större fototräff här uppe i Norr, lutar åt luleå just nu. Kika in här och gå med i gruppen om du skulle vara intresserad :) http://www.facebook.com/groups/617038804988395/

2

SÅ kul Erica!!
Jag ska genast börja gnugga de grå!!!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Ha en jättebra dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

OCH jag glömde, jag gillar ideen att skicka din lista vidare. SMART Erica!!
Gillar!

Svar: Tack! Vad kul att du gillar idén med temalistan :-) Testar nog att skicka den till den som tar över i April, så får vi se om det fungerar :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Jag ska göra ett försök att vara med på galleri fredag även i mars. Första ska jag väl klara i alla fall! :-)

Svar: Vad roligt :-) Ser fram emot att kolla in ditt/dina bidrag :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?