I fredags var jag i Luleå
 
Hej på er!
Ni tror väl att jag dött vid det här laget... Men nej, jag lever faktiskt. Tro det eller ej ;-)
Men det har tyvärr inte blivit så mycket bloggning den senaste tiden. Kan inte säga att jag har någon direkt anledning till bloggtorkan heller, utan det har helt enkelt inte blivit av.
 
Av någon anledning har det inte blivit av att fota så mycket den senaste tiden heller. Tror nog det är den största anledningen till att jag inte bloggat särskilt mycket.
Bilderna i detta inlägg är några detaljbilder från en sväng till Luleå i fredags.
Era fantastiska kommentarer!
1

Too Faced, de har FIIINA grejjer de!!
Love them!
Men, jag har en känsla av att det är ruggigt dyrt hemma.
Trevligt med lite bilder fr köpcentret.
Gillar MAX, goda burgare där. MUMS!!!
Hoppas att blogglädjen kommer tillbaka snart.

Svar: Ja, vad jag förstod är det bra kvalitet på det märket. Kollade inte så mycket på dem, eller på priserna, utan det var min syster som var mer intresserad :-) Men som jag förstod det så är de väldigt dyra! Och tydligen svåra att hitta i butik här.
Gallerian på den senare delen av bilderna heter "Shopping" och är den äldsta gallerian i Luleå. Som jag förstått det så är det till och med Sveriges första galleria.
Tyvärr är det inte direkt min favorit, utan jag tycker den är rätt tråkig. Men som tur är har de byggt om lite där under de senaste åren, och den är i alla fall lite bättre än tidigare. Och då den är byggd som om man vore ombord på en färja/fartyg så är det rätt kul att fota där :-)

Ja, gott på MAX :-) Vi gick in och åt där strax innan vi åkte hem igen.

Hoppas du får en jättebra vecka! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?