365 foton 2013-utmaningen
 
Kom precis på att jag glömt skriva att jag startat en underblogg till den här (Pixelie). Det är nämligen så att i år kände jag för att prova på fotoutmaningen 365 foton 2013.
Tidigare har jag kommit på det så sent på året att det inte gått komma ikapp. Men den här gången fick jag idén runt nyår, så därför tänkte jag att jag skulle prova på detta och se om jag lyckas komma ihåg att publicera en bild på varje ämne (alltså en bild per dag hela året).
 
Gå gärna in och kolla på bloggen jag gjort speciellt till mina bidrag till den utmaningen :-D
pixelie.webblogg.se/trehundrasextiofem eller klicka på bilden!
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?