Day 9 - The stroll around Diest; The last part (Massive picturebomb)
 
NU är det äntligen dags för sista delen av Diest-bilderna!
Det tog TID att redigera dem, men nu är det äntligen klart!
Det var en lång dag med mycket nya (eller gamla ;-)) intryck, och väldigt trevligt. En lyckad utflykt och även vädret visade sig från sin allra bästa sida :-D
 
Vi tog bussen hem till Scherpenheuvel igen. Där gick vi ut och åt middag och sedan tog vi det mest lugnt resten av kvällen (som jag minns det).
Era fantastiska kommentarer!
1

Så vackert! Jag tycker mycket om tegel, gatustenar, löv, trappor. Du har fångat känslan så fint!

Erica, du som är så duktig - jag skulle bli jätteglad om du tittade in på min blogg eller skrev här vilken av mina headerförslag du gillar bäst ;)

Hoppas du har lust. Tack!

Lotta

Svar: Tack! Ja, det var verkligen ett paradis för fotointresserade att ströva omkring i Diest! Och tegel fanns det verkligen GOTT OM där :-D
Ska gå in på din blogg och kika så snart som möjligt :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Härligt och vackert!!!
Så fina bilder, Erica. Förtår att kameran fick gå varm där!!!
Jättefint!!

Svar: TACK :-D Ja, Diest var verkligen ett paradis för fotoentusiaster! Det fanns verkligen makalöst mycket att fota!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?