Det jag längtar till
 
Nu när julen är över och min hatmånad Januari inletts, så är det extra viktigt att försöka tänka positivt. Som att plocka fram sommarbilderna ur arkivet, längta tillbaka lite och inse att det faktiskt kommer att vara sommar innan vi hinner säga Snöfall!
 
F.ö. var det grymt mycket (och stora) myggor där jag fotade de två översta bilderna! Vad gör man inte för konsten ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

God fortsättning pa det nya aret!
Kul att jag äntligen kan kommentera pa din blogg!
Kramar

Svar: Detsamma! Hoppas att ditt 2013 blir toppen :-D
Ja, det kan ibland vara lite svårt med kommentarerna på blogg.se. Ibland blir det så att kommentaren man skickar är registrerad, men det tar ett tag innan den syns.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Ja, det längtar jag efter - sommar och värme!

Svar: Ja, den här månaden längtar man verkligen efter ljusare och varmare tider :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Bex
4

fina bilder!!!:)

SV; Tackar :D
detsamma!:)


Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Jättefina bilder :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Ååh for noen vakre bilder, eeelsker bokehen ♥
Hvilket objektiv brukte du på disse?

(Fint om du kan svare på min blogg :) )

Svar: Till de två första har jag använt ett Canon EF 24-105mm f/4.
Till de andra bilderna tror jag att jag använde mitt Canon EF 50mm f/1,4.
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Liiite sommarlängtan jag fick nu!

Svar: Ja, sådana bilder värmer i vinterkylan :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Sv: Tack så mycket! Jag med :))
Haha jaa, det är ju inte så smart att starta ett brandlarm sådär :P

Vilka fina bilder du har på din blogg! :))

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

oj vad fina bilder ! älskar ljuset i dom två sista ! :)
kika gärna in på min blogg också :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir :-D
Varmt välkommen till min blogg! Ska kika in på din blogg :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

C
10

Nej, så fina bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

11

I love what you guys are usually up too. This kind of clever work and exposure!
Keep up the wonderful works guys I've incorporated you guys to my blogroll.

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?