Every day may not be good, but there is something good in every day
 
Ibland är det RIKTIGT frustrerande att det är solnedgång redan när jag är på väg tillbaka till jobbet efter lunchen... Idag var det helt UNDERBART ljus, som ni ser på bilderna. Blev inte så många bilder, men några minuter hann jag i alla fall lufta kameran innan jag gick in på jobbet igen ;-)
 
Bara synd att det är så KALLT ute när det är sådant här väder på vintern. Man hinner nästan frysa fingrarna av sig när man är ute och fotar. Men vad gör man inte för konsten ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

OMG vilka fantastiskt vackra vinterbilder!
Jag är inget större fan av kyla, men när vintern ser ut sa där sa kan man ju inte lata bli att älska den. Hur kallt har ni?
Kramar

Svar: TACK :-D Nej, jag är inte heller särskilt mycket för kyla (fram för sommar elva månader per år, om JAG fick bestämma!) men ja, det ÄR vackert sådana här vinterdagar :-D Temperaturen här hos oss ligger på någonstans mellan 10 och 15 minusgrader just nu, så egentligen är det en rätt perfekt vinter... Jag är nöjd så länge det håller sig på minussidan, då jag INTE vill ha "kramsnö"/blötsnö. Hellre som det är nu med torr luftig snö :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Rimfrost är fantastiskt vackert!
OCh dina bilder så fina!
Jag vill hoppa in i din vinter. Njuta av den, vara där!!! Här regnar det, ngn plusgrad och så grått...
Ha en fin dag!

Svar: TACK :-D Ja, frost blir verkligen vackert på bild! Och speciellt med det ljuset som var här igår :-)
Vintern skänker jag mer än gärna till dig! En månads vinter vill jag i och för sig ha, men annars skulle jag inte ha någonting emot 11 månaders sommar per år...
Ha en toppendag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?