Hej från jobbet
 
Flikar bara in med ett inlägg såhär på morgonfikat. Bilderna är från 2011, men det var de jag hade tillgång till här (hade mitt USB-minne i datorn här på jobbet). Ursäkta ifall kvalitén på bilderna inte är som den brukar. De var lite för stora för min blogg, så jag var tvungen förminska dem med bloggverktyget. I vanliga fall gör jag iordning rätt storlek redan i Photoshop, för att få bättre kvalitet.
 
Måste bara säga att jag är ENORMT trött idag! Dels har jag sovit rätt dåligt inatt (av alla nätter jag sover bra, var jag tvungen sova dåligt inatt) och dels känns det som om jag varit ledig typ en månad...
 
Nej, nu måste jag gå tillbaka och sortera lite inkommande kläder/gardiner/dukar o.s.v. Textilier rättare sagt.
På återseende!
Era fantastiska kommentarer!
1

Kroppen vänjer sig snabbt vid vila och semester ;) Hoppas du får en bra dag, trots tröttheten.

Och tack, önskar dig ett lika bra 2013!

Svar: Ja, kroppen vänjer sig verkligen otroligt snabbt till ledighet och sovmorgon... ;-) Som tur är så är det ju kort vecka den här veckan :-D
Ha ett bra 2013!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

SV: Tusen tack! :) Men visst är det så!:)

Jos
3

Vad härligt!

4

Som här då, vardag igen.
Det var riktigt ordentligt med söndagsångest igår, kan jag säga.
USCH.
TUR att det är kort vecka iaf.
Tycker du visar fina bilder idag. Finfina färger.
God fortsättning!!

Svar: Ja, det känns verkligen tungt att gå tillbaka till jobb/skola/vardagen efter just jul -och nyårshelgerna. Känns nästan som att bli utkastad efter en månad inlindad i mysfilt... Men men; vi går mot ljusare tider nu i alla fall.. DET är ju något att se fram emot :-D
Dessutom har jag ju också privilegiet att vara på ett sådant bra jobb att jag egentligen inte kännt av någon söndagsångest under det 1½ året jag varit där :-D

Tack för bildberömmet! Och god fortsättning! Hoppas ditt 2013 blir toppen :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

hej hej! Hur är det med dig? :)

Svar: Hej hej! Och varmt välkommen till min blogg :-D Med mig är det bara fint (bara lite trött). Själv?
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

sV:hihi tack! :)

7

fantastiska bilder!

precis bytt bloggportal så det vore gulligt om du bara kunde checka in min blogg och kommentera om du gillar den ;)

Svar: Tack :-D Välkommen till min blogg :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?