Inomhusbilderna från i lördags
 
Under fotograferingen i lördags tog vi även några inomhusbilder, och dessa är ett urval av dem.
Era fantastiska kommentarer!
1

Jättefina, Erica! Vad glada fldrarna måste vara över dessa vackra bilder.

Svar: Tack :-D Ja, jag tror (hoppas) att de blev nöjda med bilderna :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Julia
2

Himla fina bilder! Hur har du gjort 2 kolumner bland kategorierna? tacksam för svar :)

Svar: Tack :-DTyvärr är det ganska svårt att förklara hur jag gjort med kategorierna, speciellt som jag är dålig på att förklara i skrift. Använde en speciell "tagg" för just kategorierna till kodmallarna. Sedan kopplade jag dem till stilmallen där jag ställde in bredd, placering o.s.v.
Tyvärr kunde jag inte skriva ut hur den koden ser ut, då det inte syns här i svarskommentaren.
Som sagt så kan jag inte riktigt förklara, tyvärr.Tack för din kommentar i alla fall :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Julia
3

Ok! tack ändå :) vet du någon hemsida som kan förklara?

Svar: Tyvärr kan jag inte vara till så stor hjälp i den frågan heller. Eventuellt kan det finnas på http://designadinblogg.se, men jag är absolut inte säker då jag inte varit inne på den sidan på länge. Gick inte efter någon speciell sida då jag kodade min sidomeny, utan provade mig fram själv. Så tyvärr, jag är ledsen att jag inte kunde vara till någon hjälp.
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Vad mysig unge!

Svar: Ja, det var verkligen ett litet charmtroll jag fotograferade i lördags :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

*SV:* hihi tack så mycket!! :)

6

Hade du bott närmare hade jag frågat dig om du hade kunnat fota min son! Du är ju sjukt duktig.

Svar: Tack! Vad glad jag blir :-D
Ja, det är tråkigt när man bor långt ifrån. I framtiden hoppas jag kunna "resa till fotouppdrag" (ta fotouppdrag i hela landet), men har tyvärr inte den möjligheten ännu.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?