Mobilblogg: KALLT idag!

Minus 25 grader idag, och på lördag ska det tydligen bli -2... Inte konstigt att förkylningarna härjar med sådana hopp i vädret...

 

 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jajamen vad härligt!!!
Om du vill får du gärna skicka halva den dör kylan hit till oss.
Vi ska visst få snö idag är det sagt. men ännu har jag inte sett minsta flinga...
Njut av kylan, men kameran blir så TRÖTT då det är kallt. Den orkar inte riktigt.

Svar: Ni kan gärna få ALL kylan av oss ;-) Men hoppas att ni får lite snö snart i alla fall :-)
Ja, kameror får verkligen kämpa när det är kallt. Batteriet laddar ur betydligt snabbare än när det är varmt. Sir Canon (min kamera) är verkligen tuff! Han klarade av resan förra året till Pajala, Gällivare och Jokkmokks marknad med bravur! Och DÄR var det verkligen KALLT!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?