Önskerubriken
 
Nu när det som sagt är nytt år tänkte jag höra ifall det är något speciellt ni önskar se i min blogg. Tänkte i så fall kalla detta inslag för "Önskerubriken".
 
Vad vill ni se i min blogg?
Kom gärna med förslag i detta inlägg :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

sv: tack så mycket! använde min softbox, ljuset nu i vintermörkret är ju helt hopplöst annars :/ tack det samma! kram x

2

hmm .. jadu! kommer inte på något just nu men kanske lite fototips till oss amatörer? haha god fortsättning! kram!

Svar: Tack för tipset :-D Fototipsinlägg är planerade inom den närmaste framtiden :-)
Ha det bra!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Hej Erica!

God fortsättning!

Vad härligt med en önskerubrik. Jag skulle vilja att du berättade mer om dina bilder. Det vore intressant om du tog en bild och berättade hur du ställt in kameran, om du använt photoshop och så vidare. Lite bildinformation helt enkelt. Så jag och merei har samma önskan ser jag ;)

Andra önskerubriker är bilder och teman från dina vackra trakter.

Varm hälsning
Lotta

Svar: Hej och god fortsättning!
Tack för dina idéer! Det känns så roligt att ha fått tips till idén med önskeinlägg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Hm...skickade en kommentar men inte säker på att dem kommit fram?

Hej från Lotta

Svar: Ja, den kom fram :-) Ibland kan det ta en liten stund innan en kommentar syns på en blogg.se-blogg.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?