Sjukfrånvaro
 
Hej! 
Kollar in bloggen lite snabbt idag under tiden det känns lite bättre i kroppen. Gårdagen spenderades mest sovande, då jag råkade ut för både magsjuka och feber... 
Vaknade ungefär samma tid som vanligt på vardagar, gjorde mig iordning för jobb samt var ut med hunden på morgonrastning. Kände mig lite "vissen", men trodde det berodde på "måndagströtthet". Och sådant brukar ju gå över ganska snart efter att jag kommit till jobbet.
Men precis som jag skulle gå ner till bilen visade det sig att det inte alls bara var morgontrötthet, utan magsjuka!
 
Just det mattades som tur var av längre mot eftermiddagen, men övergick istället i feber. Febertoppen var 39,5 grader, och min dag bestod mest av sömn.
Idag är febern inte lika hög, men jag har sådär äckligt ont i hela kroppen, som man får vid sjukdom.
 
Att jag inte kunde sitta något vid datorn igår betyder ju också att jag inte kunde byta ut veckans spotlight, men det kommer.
 
På återseende!
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?