The most beautiful location
 
Idag är det Trettondagsafton, men det är ingenting som jag egentligen firar. Enligt vad mig anbelangar så är julen över efter när vi skålat in det nya året. Men som bloggare måste man ju nämna det i alla fall, right ;-)
 
Den här dagen har jag varit iväg på en fotografering, så kvällen kommer ägnas i redigeringens tecken.
Vi höll till på bland det underbaraste stället, och dessutom var det ett helt ljuvligt solnedgångsljus! På bilden ser ni hur det såg ut (ljuset måste dock upplevas på plats...) Kan tänka mig att det är otroligt helt FANTASTISKT att fota där under våren och sommaren! Eller vad tror ni?
 
Plats: Strax utanför Luleå
Era fantastiska kommentarer!
1

Ah vilket vackert foto!

Jag hoppas verkligen att du kan förverkliga atminstone nagra, om inte alla av dina fantastiska förväntningar!

Kramar

Svar: Tack :-D
Ja, det skulle vara så roligt om "bollen kunde sättas i rullning" när det gäller mina förhoppningar :-)
Hoppas du får en riktigt bra fortsatt helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vilket härligt ljus! Inte lätt att återge det i motljus... Och vilket vackert ställe.
Kul att du har antagit 365-utmaningen i år! Jag kommer att kika in här hos dig då och då.
/Gunilla, alias PixelCat

Svar: Tack :-) Ja, det var verkligen helt underbart ljus på det stället idag! Det är ungefär mellan Luleå stad och Storheden.
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Eller så har du inte antagit utmaningen... Jag trodde det eftersom du hade kommenterat en temabild hos en deltagare. Ska du inte hoppa på??

Svar: Ja, jag har antagit 365 foton-utmaningen i år. Tänkte prova på och se om jag kan ro det iland... Men jag lägger inte in bilderna i den här bloggen. Istället för att göra en kategori här så har jag gjort en underblogg, där jag lägger ut alla mina bidrag till utmaningen.
http://pixelie.webblogg.se/trehundrasextiofem
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

härliga bilder!

Svar: Tack! Och välkommen till min blogg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Där har jag fotat några gånger. Himla mysig plats:)

Svar: Vad roligt :-) Ja, det var verkligen en vacker plats! Hade aldrig varit där tidigare, men det blir garanterat fler gånger... Kan tänka mig att det är UNDERBART där under våren, sommaren och hösten!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

vacker bild

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Verkligen fin bild!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Jättefin Bild. Vackert att fota där alla årstider.

Svar: TACK :-D
Ja, åh! Vilken bra idé, att fota årstidsbilder där! Just den idén tänkte jag inte ens på förrän jag såg din kommentar... :-) Det är bara synd att platsen trots allt ligger i Luleå. Långt kan man väl inte säga att det är, men det är ändå fem mil mellan Piteå och Luleå. Nåja, får väl passa på att åka till Storheden* de gånger jag åker dit, så känns det inte som lika mycket onödig bensinkostnad ;-)


*Storheden är ett ställe strax utanför Luleå där det finns en massa butiker, typ Rusta, ICA Maxi, Elgiganten, MediaMarkt (!), Djurmagazinet, Biltema o.s.v.
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

Vackert =)

Svar: Tack :-D Ja, det var verkligen vackert att fota där just i lördags!
P I X E L I E - Erica Pettersson

10

jättefin bild! :)

Svar: Tack :-D Ja, det var verkligen en otroligt vacker plats, speciellt i det solnedgångsljuset!
P I X E L I E - Erica Pettersson

11

Superfin bild. :) Kul att du är med i 365foton. Jag ska lägga in dig i min bloggläsare.

Svar: Tack :-D Ja, har funderat länge på att vara med i den utmaningen, och i år tänkte jag prova :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?