Veckans spotlight (v.1)
 
Första veckans spotlight på min blogg är alafoto.se/blogg.
Kommer inte riktigt ihåg hur länge sedan det är sedan jag hittade denna blogg, men det börjar vara ett bra tag sedan vid det här laget. Men redan vid första anblicken älskade jag hennes bilder! De är helt underbara och jag blir lika hänförd varje gång jag klickar mig in på bloggen.
Speciellt älskar jag porträttbilderna samt macrobilderna! Härligt klara färger, underbar skärpa/skärpedjup och helt enkelt fantastiska!
Era fantastiska kommentarer!
1

Tack snälla Erica!! Både för detta och för din fantastiskt fina kommentar på min blogg. Den gjorde verkligen min start på detta år!!!

Jag önskar dig ett fantastiskt 2013 fyllt med glädje, lycka och kreativitet!!

Svar: Varsågod :-) Och jag menar verkligen mina ord. Jag förälskade mig i din blogg från första gången jag hittade den! Helt outstanding bilder!!
Hoppas du också får ett helt underbart 2013!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?