Biokväll med World war Z
 
Ikväll blev det biokväll. 
Det händer inte ofta, så att jag varit på bio TVÅ gånger under det här halvåret är otroligt! 
Jag är inte sådär överdrivet mycket för att se på film, egentligen. Men tycker det är jätteroligt att gå på bio. Jag tycker nästan det är barnsligt kul ;-D
 
World war Z blev det i alla fall den här gången.
"Min" genre är ju egentligen mest komedier, men av någon anledning ser jag gärna, helst, sådana här typer av filmer på bio. Eller så s.k. storfilmer som t.ex. Sagan om ringen...
Komedier och andra lättsamma filmer brukar jag inte riktigt dras till på bio. Det känns lite mer som den typen av filmer som man ser från TV-soffan hemma. Eller kör i bakgrunden när man städar eller så ;-)
 
Men men... filmen idag var i alla fall helt okej, enligt min mening.
Känns som tur är inte som bortkastade pengar.
Däremot kan jag inte riktigt förstå varför den ska kosta 120 spänn även i 2D... Att den kostar så pass i 3D accepterar jag enkelt. Men det är samma pris även på 2D-film numera.
Och i vilket fall som helst ser jag helst filmer i vanligt 2D-format! Jag hatar de där otympliga 3D-glasögonen! Dessutom kan man ju inte ens ta av sig dem, då 3D-filmerna är gjorda så att de inte går att se utan glasögonen...
Hur ser ni helst biofilmer? Vanligt 2D eller 3D-format? 
 
Däremot var det ändå tur att jag gillade filmen, då min mage krånglade en del just ikväll (TYPISKT!) Det gick hyfsat bra att koncentrera mig ändå, men kunde ju inte till 100% koppla av.
Jag har säkert sagt det förut, men jag HATAR min värmekänsliga mage!!
Hade köpt lite biogodis (det går ju inte gå på bio utan något att mumsa på, eller hur ;-)) men hade allting kvar efteråt. Så nu har jag det ätbara helgmyset färdigt i alla fall ;-P
 
Nu: fortsätta kolla lite på V*Ä*N*N*E*R innan det är dags att krypa till kojs. 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?