En mysig dag i stugan
 
Idag blev det en dag ute i stugan, med sällskapsspel. Tycker det är en väldigt underskattad sällskapsform. Frågespel är ärligt talat jätteroligt!
Sedan blev det grillning (årets första, faktiskt...)
Kameran fick faktiskt följa med, men av någon anledning blev den mest liggande. Några bilder blev till, men de var inte särskilt många. Bjuder på några av dem i det här inlägget :-)
 
Det bästa med stugan är bristen på internet (faktiskt)! Är knappt någon mottagning där, så det är avkopplande på ett sätt som inte går att få på ett ställe där det trots allt finns tillgång till internet.
 
Vad har ni hittat på för skoj den här söndagen?
Era fantastiska kommentarer!
1

Såna tider behövs, då man inte kan bli (eller vill bli) kontaktad. Sällskapsspel är kul!

Svar: Ja, jag tror att det nästan är extra viktigt med sådana ställen i dagens samhälle. Vi kan koppla upp oss i princip var som helst och nå hela världen var vi än är; vilket skapar ett väldigt stressmoment... Så det känns som att man verkligen kan koppla av på allvar när man kommer till ett ställe där det verkligen inte går att koppla upp sig! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?