Grattis bloggen 1 år!
 
Det fick bli en bild från min egen födelsedagstårta, men idag får den symbolisera bloggens födelsedag.
Bloggens första födelsedag; och det måste ju uppmärksammas ;-P
För precis ett år sedan bytte jag blogg för tredje(!) gången, på blogg.se. Egentligen var det inte att jag "vantrivdes" på min förra blogg (pitetjej.webblogg.se). Snarare var det så att jag trivdes oförskämt bra med just det bloggnamnet. Det var ett bra bloggnamn och ett bra profilnamn.
MEN jag ville ändå på något sätt "börja om", få en nystart. Med ett bloggnamn som kändes lite mer Foto.

Dessutom ville jag utöka bredden på bilderna i bloggen.
Och i min första blogg.se-blogg gjorde jag det vid ett tillfälle, och efter det störde jag mig otroligt mycket på att de tidigare bilderna var "för små för Content" plus att de var olika stora.
Och i Pitetjej-bloggen hade jag så extremt mycket bilder att det hade tagit... tja... tills NU, att ändra storleken på allihopa.
Därför blev det helt sonika en ny blogg, med en ny bredd på bilderna. Och med lite mer fokusering på själva fotokategorierna. Har ju fortfarande några "vanliga" kategorier, men flest fotokategorier.
 
I höst har jag varit Bloggare i 6 år, men idag fyller alltså min nuvarande blogg 1 år!
GRATTIS! :-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?