PDOL
 
Dagens 5 konstateranden:
• Med alla sina färger är tivoli superroligt att fotografera!
• Bekräftat är att direkt solljus absolut INTE är det bästa ljuset att fota i !
• Det är väldigt pinsamt att fota i folkmassor med en stor systemkamera, när man inte fotar på uppdrag!
• Typ varannan människa springer runt med en sådan gigantisk Marabou, men själv vinner man aldrig något på sådana spel !
• Langos går inte äta civiliserat!
Era fantastiska kommentarer!
1

Så vackert! Tivoli blir underbart när du är bakom kameran. Tror inte jag sett en sådan snygg bild på en coca cola flaska och ölburk heller ;) Läckert!

Färgerna är jättehärliga.

Duktig du är.

Ha det fint

Lotta

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar tivolibilderna :-D
Ja, visst blir det härliga färger när man fotar på just tivoli! Så synd bara att man inte får den möjligheten så ofta (en gång per år, när det är PDOL).

Hoppas du får en fin start på nya veckan!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Återigen fantastiska bilder. Älskar de härliga starka färgerna på bilderna.

Svar: TACK! Vad roligt att höra att du gillar bilderna :-D
Ja, bilder från tivolin SKA verkligen vara färgstarka! Jag har haft en period nu då jag inte dragit upp färgmättnaden lika mycket som tidigare, men just på PDOL-bilderna var jag liksom tvungen att göra det ;-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Det gjorde du helt rätt i att göra, bilderna är kanon snygga :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?