Tacos och Skilda världar
 
I söndags fick jag äntligen min efterlängtade tacos!
Till skillnad från typ resten av landet som verkar äta det typ varenda fredag, så äter jag näst intill aldrig tacos, trots att det är så GOTT!
Och ja, jag vet att jag typ alltid äter min mat vid vardagsrumsbordet. Men håll med mig om att det är roligare att äta framför TV:n än att sitta ensam i köket och äta...
 
Och om jag fortsätter på temat "blogga om ingenting" så har jag även, de senaste dagarna, kommit på mig själv med att se några avsnitt av Skilda världar igen. Mina boxar har mest stått orörda rätt länge, men nu kände jag för en liten nostalgitripp :-)
 
Däremot, ett hett tips! Kolla INTE på Skilda världar precis innan du ska sova! Det kommer bara göra att du drömmer VÄLDIGT mysko drömmar om din egen härkomst... ;-P
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?