När man inte får stilla det enorma fotosuget
 
Tja, nog kan midsommar vara härligare...
Jag hoppas det finns någon i detta avlånga land om fått en solig midsommar. Här var det i och för sig lite både och (som jag minns) igår, men idag har det varit grått och regnat i princip hela dagen!
Dessutom har jag världens fotosug, som inte direkt stillas när det ser ut såhär. Hade planerat att åka ut en stund med kameran, alternativt åka och sätta mig någonstans vackert till idag innan jag ska ut till stugan. Men det går ju inte direkt när det ser ut såhär! :-(
 
Varenda gång det regnar nuförtiden hugger det till lite i magen, av oro för att sommaren ska bli på samma sätt som förra året.
Jag vet att det varit otroligt fint hittills. Maj var underbart, och början av juni har inte varit något att klaga på heller. Men det var ju faktiskt så även förra året. Våren, och försommaren, var väldigt vackert. Och sedan började det... övermulet, regnigt och typ 14 grader varmt resten av sommaren.
Jag klarar inte en sådan sommar till! Jag har egentligen väldigt få bilder från förra sommaren, och då var det första sommaren med min 5D mark II. Jag vill ha möjligheten att fota MASSOR i år!
 
Snälla vädergudarna! Snälla, snälla, snälla!!!
Era fantastiska kommentarer!
1

Var upp till Björkliden igår en snabbis så jag fick mig lite nya vyer att fota =)

Svar: Vad roligt! Det är alltid roligt med miljöombyte i fotograferandet :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?