Ny design / New design
 
Fixade iordning en ny design  -igen.
Det jobbiga med att kunna ändra själv i designkoderna (jag menar det inte så överlägset som det låter) är att man typ aldriiiiiig blir 100%-igt nöjd med sin design. Finns det någon mer, som gör sina egna designer, som känner så? Eller är det bara jag som är extra kräsen?
 
Nåja, jag skriver i alla fall det här inlägget för att jag har en fråga till er:
Ser ni samma typsnitt som på bilden (framförallt inläggsrubriken)?
Hittade ett tips på en annan blogg om en kod man kunde lägga in för att få lite mer speciella typsnitt på bloggen, så jag ville prova det. Men ifall ni ser något annat typsnitt (alltså att det inte fungerar) så byter jag tillbaka till ett "vanligt".
Era fantastiska kommentarer!
1

Jätte fin design! Jag byter också ofta, blir aldrig helt nöjd... Kommer alltid på något nytt efter några dagar :)
Jag ser typsnittet.

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar den nya designen :-D Och vad skönt att det inte bara är jag som aldrig blir nöjd med designandet ;-) Jag håller med; det är alltid något nytt man kommer på...
Vad bra att du kan se typsnittet. Jag håller tummarna att också resten av läsarna kan det, så jag slipper byta :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?